Založ si blog

Priateľstvo

Som rád, že som tu. Som rád, že mám skvelých kolegov a kamošov. Čo by to bol za život bez nich? Komu by som predvádzal svoje kabaretné výstupy? S kým by som v bare večer popíjal? Je mi ľúto ľudí, ktorí prežívajú úplnú samotu. Izolovanosť.

 

Poznáme ich. Naši každodenní spoločníci. Naši priatelia. Bez nich sa život nezaobíde. Po dlhšom uvažovaní mi to došlo. Nechytám sa na nich. Oni sú moje publikum a bez nich by som nemohol zo seba robiť šaša. Som za nich vďační. Sú mojim pilierom v dosiahnutí toho, čo mi je najbližšie – robiť ľuďom radosť. Iste, občas používam nadmerné množstvo sarkazmu, ale to je tá dnešná doba. To je kolobeh života – komunikácia. Na akejkoľvek úrovni, len aby bola. Nenávidím ticho. Nenávidím ignorovanie konverzácie ak je k dispozícií. Veď zdieľanie myšlienok s ľuďmi o ktorých sme presvedčení, že nám pomáhajú nie je nič zlé. Neverím, že sú takí, ktorí nemajú čo povedať. Hanba je naša hranica. Je to tá hranica, ktorá blokuje akúkoľvek možnosť s niekým sa zblížiť.

 

  • Pohovorme si.
    • Prečo nie?
  • Ako sa máš?
    • Ah ujde to.
  • Čo máš nové?
    • Nič.

Mohol by som pokračovať tisíckami možných variácií klišé otázok, ale dotyčného by to aj tak nerozviazalo k pútavému rozhovoru. Každý spôsob ignorancie blokuje akúkoľvek možnosť voľby. Nezmôžete nič. Iba sa zdvihnúť a odísť. Niekedy niet pomoci. Je tak uponáhľaný svet, že nemáme čas si ani posedieť pri káve či pive. No má to plusy. Máme možnosť sa v tomto zlepšovať. Vynájsť nový a nový spôsob ako to uskutočniť. Len treba chcieť. Práve preto ľudí zabávam. Teda, oni to hovoria. Nemyslím si, že som vtipný. Ide tu len o to, že humor má dnes latku nastavenú poriadne nízko. Nevadí mi to. Ja ju raz zdvihnem. Všetci ju zdvihneme. A nie len latku humoru, ale aj latku konverzácie a kritiky. Nebudeme tu len tak stáť ako ovce. Možno aj preto píšeme tento blog. Možno aj preto som vám chcel naliať vývar z myšlienok mojej hlavy. Nasýťte sa z neho. Vychutnajte si ho…

Čo ma naučil francúzsky vidiek (nielen) o obliekaní

21.09.2017

Prvé dni v malej dedinke vo Francúzsku neprebiehali z hľadiska počasia podľa predstáv. Bolo chladnejšie, ako som očakávala. Dlhšie rifle, ktoré som nosila, si pýtali oprať, a tak som po niekoľkých dňoch vytiahla tepláky.

Prečo využívať na výletoch mestskú hromadnú dopravu

30.08.2017

Keď sa veziem s domácimi v autobuse, cítim sa ako jedna z nich. Zároveň mám však zvláštny nadhľad. Vidím viac ako oni. Všímam si, kde autobus zastane. Kto nastupuje. Ako sa ľudia v autobuse správajú. Čo je iné, ako u nás.

Po prečítaní zrecyklujte

24.04.2017

Šetrím papier. Vždy, keď si idem na počítači vytlačiť viacstranový dokument, dávam to obojstranne. Horšie je, že niekedy všetko nevyjde ako má, a namiesto toho, aby som papier ušetrila, zničím dva. Na pokazené papiere mám liek, môžete si z nich spraviť loďky. Ale opovážte ich pustiť dole riekou, už teraz je riadne špinavá… Mať výčitky kvôli spotrebe [...]

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 61296x
Priemerná čítanosť článkov: 2554x

Kategórie