Založ si blog

Archív: september, 2015

Sheen s hlasom Krála

Hoci to znie pre mojich kolegov akokoľvek neuveriteľne, je to tak. Náš jazyk milujem hlavne v oblasti dabingu, kde sa naša technika naozaj zlepšuje. Scenáristi, preklad, načasovanie, toľko rôznych rovín musí do seba správe pasovať spolu s obrazom. A preto s obľubou sledujem výsledný produkt dabingovej audio stopy. Slovenský dabing sa vyvíjal už dávno pred […]

Pokračovanie článku

Učitelia, na ktorých sa nezabúda

Moja sestra nastúpila v septembri na rovnakú strednú školu, akú som pred pár rokmi absolvovala aj ja. Držala som jej palce, aby dostala tých najlepších profesorov. A podarilo sa. Jej triedna je niečo ako symbol energickej učiteľky, ktorá žije školou a miluje svoju prácu. Takých je dnes málo. Vo všetkých povolaniach. Keď si pomyslím na roky na gymnáziu, hneď mám […]

Pokračovanie článku

Hľadá sa slovenský doktor House

Čoskoro budeme v metropole Zemplína liečení v nezvyčajnom centre, ktoré bude súčasťou michalovskej nemocnice. Peniažky na túto stavbičku išli z rozpočtu mnohých dobrých duší, za čo im pekne ďakujeme. Michalovce sa prebúdzajú nielen stavebne, ale aj investične. Po tom, ako sme si v meste mohli do sýtosti vychutnať krásu nedokončených stavieb, vychutnali […]

Pokračovanie článku

Zavrime nákupné centrá počas sviatkov

Po prebudení sa púšťam do svojich ranných rituálov, no čosi ma zarazí. Mám pocit, akoby niekto v dome bol. Zlodej? Po krátkej chvíli spoznávam chrápanie svojho otca. Vydýchnem si a konečne mi to dôjde. Je štátny sviatok. Všetci sú doma. A ja idem do práce. . Nech je akýkoľvek deň, v nákupnom centre, kde pracujem, to vyzerá vždy tak isto. Hrá hudba z obohraných […]

Pokračovanie článku

Zašlá sláva

V poslednom čase mávam pocit, že ľudstvo už neprichádza s novými nápadmi, ktoré by ľudí zabavili rovnako ako tie staré. Hovorím predovšetkým o súčasnej kultúre. Hudobníci vydávajú staré hity ako cover-verzie, vývojári videohier vydávajú takzvané „HD“ verzie starých ťahákov, filmy a seriály používajú zápletky, ktoré znehodnocujú dobré meno slova – […]

Pokračovanie článku

Cukríková závislosť

253. To mi napísal spolužiak do správy počas prázdnin. Nič viac, no ja som presne vedela, čo to znamená. Jeho aktuálny level v Candy Crush. Ukladať cukríky do rôznych kombinácii a plniť tak rôzne úlohy som začala ešte na strednej. Vlastne si už ani nepamätám ako. Viem len, že prvé levely boli smiešne jednoduché, a tak som veľmi rýchlo napredovala. Zrazu som bola […]

Pokračovanie článku

Priateľstvo

Som rád, že som tu. Som rád, že mám skvelých kolegov a kamošov. Čo by to bol za život bez nich? Komu by som predvádzal svoje kabaretné výstupy? S kým by som v bare večer popíjal? Je mi ľúto ľudí, ktorí prežívajú úplnú samotu. Izolovanosť. Poznáme ich. Naši každodenní spoločníci. Naši priatelia. Bez nich sa život nezaobíde. Po dlhšom uvažovaní mi to […]

Pokračovanie článku

Trenčín – čarovný hrad, dobrý kebab a kus histórie v skale

Od rána do večera pršalo. Zabudla som sa pozrieť na Omarovu studňu. Most do nášho kempu bol rozobraný. Prebehovali sme cez hlavnú cestu, lebo sme si nevšimli podchod. A stále pršalo. No Trenčín svoje čaro nestratil. Do Trenčína som kedysi jazdievala s babkou a dedkom každé leto. Pamätám si cestu s mojím bratrancom v aute, ako sme chodili na zmrzlinu, navštívili pre […]

Pokračovanie článku

Slovenské more

Už je tomu pár liet, čo som chodieval takmer každý druhý deň v lete na Zemplínsku Šíravu. Návraty na toto miesto dnes vo mne prebúdzajú rôzne pocity. Bohužiaľ, zostal hlavne smútok. Šírava sa v mojich očiach premenila na úplne cudzie, priam desivé, miesto. Začneme pekne od začiatku. Zemplínska Šírava je pýchou východu (odkiaľ aj pochádzam) a na svojom […]

Pokračovanie článku

Čo fígeľ – to groš

Nerád cestujem. No pri cestovaní smerom od Zvolena som mal menšiu zastávku v Kremnici – podľa mňa najkrajšom slovenskom meste. Okrem príjemných ľudí nás čaká mnoho krásnych lokalít tohto mesta a kopec spomienok. Je potrebné pripomenúť, že môj výlet do Kremnice bol súčasťou zrazu historických vozidiel v roku 2010. Od tých čias sa dúfam v Kremnici veľa […]

Pokračovanie článku
Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 61311x
Priemerná čítanosť článkov: 2555x

Kategórie